خریدجدیدترین انواع نایلون کشاورزی باکیفیت متنوع

استفاده از نایلون کشاورزی نیز سبب پیدایش انقلابی بزرگ، در صنعت کشاورزی شده است.

در گذشته که کشاورزان ابزارهای لازم را جهت کشاورزی مطمئن، در دسترس نداشتند، با تغییر کوچکی در شرایط جوی آب‌وهوا، با مشکلات و نگرانی‌های بسیاری مانند ترس از خراب شدن محصول خود روبرو می‌شدند.

با روی کار آمدن نایلون گلخانه، کشاورزان امروزی دیگر آن مشکلات را ندارند و با به کارگیری تکنولوژی مناسب، می‌توانند از کشاورزی لذت ببرند.

 

  • https://aryanylon.com/wp-content/uploads/2023/01/Notes_230126_224941_51d.jpg

حدود ۲۰سال است که از نایلون کشاورزی در بخش‌های مختلف کشاورزی استفاده می‌شود.

پلاستیک کشاورزی همچنین نقش مهمی در صرفه‌جویی مصرف آب و بهینه‌سازی منابع آب داشته است. استفاده از این نایلون‌ها در افزایش بهره‌وری کشاورزی بسیار موثر بوده است.

این نایلون‌ها دارای انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی هستند؛ از این‌رو قیمت نایلون کشاورزی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

هدف ما از این مقاله معرفی انواع نایلون کشاورزی و بیان کاربردهای آن است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

خریدجدیدترین انواع نایلون کشاورزی

 

•  نایلون گلخانه : مهم ترین نوع بوده و به عنوان کاور بر روی بدنه فلزی گلخانه نصب می شود و طول عمری حدود 2 الی 5 سال دارد.

 

•  نایلون مالچ: بسیار محبوب بوده و به عنوان سدی در برابر عوامل بیرونی عمل کرده و از ریشه ی گیاه در مقابل آسیب های احتمالی نظیر ورود حشرات ،فرسودگی و….حفاظت میکند.

 

•  نایلون سیلو: یکی از پرفروش ترین نوع نایلون کشاورزی بوده که برای حفظ محصول از تابش مستقیم نور کاربرد دارد و باعث طول عمر گیاه می شود.

 

• پلی اتیلن ضد عفونی کننده خاک: این نوع برای ضد عفونی سازی خاک و جلوگیری از هدر رفتن مواد شیمیایی کاربرد دارد .

 

• امکان اضافه کردن افزودنی های ضد ماورای بنفش، ضد مه، ضد شبنم و… به درخواست مشتری

 

• تولید در طول و عرض دلخواه مشتری به صورت یک یا چند لایه

 

• تولید در رنگ های مختلف

 

نایلون کشاورزی نوعی نایلون عریض بر پایه پلی اتیلن است که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع نایلون به صورت یک تا چند لایه با عرض ۱۰ سانتی متر تا ۱۲ متر و ضخامت ۲۵ میکرون تا ۶۰۰ میکرون قابل تولید است که این اعداد بسته به نیاز مشتری می توانند متغیر باشند.

این محصول در انواع متفاوتی از نظر رنگ، تعداد لایه و ضخامت تولید می شود. انواع نایلون کشاورزی براساس درجه کیفی، سایز، کاربرد، ضخامت، طول و عرض دسته بندی می شوند.

 

کاربرد نایلون عریض در کشاورزی

 

کشاورزان و باغ داران برای محافظت و نگهداری از محصولات خود در مقابل تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از سرما و یخ زدگی محصول، از نایلون های عریض استفاده می کنند.

علاوه بر این، این نوع نایلون ها به دلیل شفافیت می توانند نور خورشید با درصد بیشتری به گیاه منتقل کنند.

به این ترتیب محیطی مطلوب و ایده آل برای گیاه فراهم می شود تا بتواند در دمای مناسب و با دریافت حداکثری نور به رشد خود ادامه دهد.

در چنین شرایطی می توان محصول کشاورزی مورد نظر را در بازده ۲ الی ۳ هفته زودتر از موعد برداشت، تولید و روانه بازار کرد.

نتیجه آن که، با استفاده از این ترفند شما می توانید با عرضه محصولات خارج از فصل سود خوبی را عاید خود کنید.

به این ترتیب استفاده از پلاستیک کشاورزی منجر به باروری هر چه بیشتر محصولات و سودآوری بیشتر برای کشاورز می گردد.خریدجدیدترین انواع نایلون کشاورزی باکیفیت متنوع

 

 

 

قیمت پلاستیک کشاورزی و نایلون گلخانه

 

نوع و مدل پلاستیک کشاورزی، ضخامت و ابعاد مورد نظر مشتری، افزودنی‌های نایلون و موارد این چنینی، همگی در قیمت پلاستیک کشاورزی تاثیرگذار هستند،

همچنین قیمت روز ارز و مواد اولیه و کیفیت آن‌‌ها، همگی بر روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم می‌گذارند. برای دریافت قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

امروزه تولید و فروش نایلون کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نایلون کشاورزی نایلون های عریضی هستند که در زمین های کشاورزی جهت بسته بندی، محافظت و نگهداری محصول در مقابل سرما بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

این نایلون ها به دلیل شفافیتی که دارند می توانند به راحتی نور خورشید را به گیاهان منتقل کنند.

 

جنس نایلون های کشاورزی پلی اتیلن است. این نایلون ها به صورت یک یا چند لایه تولید و براساس سایز، ضخامت و نوع کاربرد آن ها دسته بندی می شوند که همین ویژگی ها در تعیین قیمت نایلون کشاورزی تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت کیلویی نایلون کشاورزی بسته به نوع، ضخامت و رنگ بندی آن متغییر است.

 

ابعاد نایلون کشاورزی چقدر است؟

 

• انواع پلاستیک کشاورزی معمولا بسته به کاربرد و تقاضای مشتری در عرض­ ها و به ضخامت ­های متفاوتی تولید می­‌شوند.

 

• برندآریا نایلون­‌های کشاورزی را به صورت پنج لایه و با عرض‌های  ۱ تا ۲۰ متر و ضخامت ۲۲۰ میکرون عرضه می‌کند.

 

• برندآریا باتوجه‌ به نیاز مشتری نایلون های کشاورزی را سفارشی‌سازی می­‌کند. هرچقدر ضخامت نایلون کشاورزی افزایش یابد به مقاومت آن افزوده می­‌شود.

 

قیمت نایلون کشاورزی مشکی چند است؟

 

برخی از رنگ‌های نایلون کشاورزی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. این تفاوت قیمت به علت خواص و ویژگی‌های مختلف آن‌ها است. قیمت نایلون کشاورزی مشکی به علت تغییرات مکرر ارز ثابت نیست و شما برای اطلاع از قیمت نایلون کشاورزی با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

نایلون های کوپلیمر گلخانه: این نوع نایلون ها مانند شیشه عمل می کنند و طول عمر بیشتری نسبت به نایلون های پلی اتیلنی دارند و عمر مفید آن ها تا سه سال تخمین زده شده است. نایلون های چند لایه ی پلی کربنات: این نایلون از ورق های چند لایه ی پلی کربنات تشکیل شده که علاوه بر وزن سبک، مقاومت بسیار زیادی دارد.

 

طرز نصب از آن جا که طرز نصب نایلون گلخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این کار توسط نصاب های ماهر به روش زیر انجام می شود: ابتدا نایلون را روی سقف گلخانه قرار می دهند و سپس نصاب ها آن را به طرف دیواره های انتهایی و کناری کشیده و متصل می کنند البته باید دقت کرد که این اتصالات محکم باشند.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *