خریدبهترین انواع نایلون خیاری باقیمت ارزان

علت استفاده از این کیسه چیست ؟

کیسه های خیاری نسبت به سایر نایلون ها و نایلکس ها از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و آستانه تحمل وزن بیشتری را نسبت به محصولات مشابه دارند و در حمل و جابه جایی کاربردی تر هستند.زیرا وزنی معادل 30 کیلو گرم کالا را به راحتی تحمل میکنند و بدون اینکه دوخت انتهای آنها باز شود و یا کیسه از بدنه پاره شود.اما فقط ضخامت این محصول آن را به نایلون پر مصرفی تبدیل نکرده،مهم ترین بارزه ی این محصول حفظ رطوبت میوه و سبزی جات است که با این ویژگی خود باعث میشود این اقلام تر و تازه بمانند و در زمان توزیع له و یا خشک و چروک نشوند.

 

انواع کیسه خیاری

 

تنوع این کیسه ها مانند سایر تولیدات پلاستیکی خیلی متفاوت نیست ، تفاوت عمده این کیسه ها در ابعاد آنها می باشد که بنا به نواع استفاده و سفارش مشتریان در عرض ها و طول های مختلف تولید می شوند. همچنین ضخامت و ابعاد نایلون‌های خیاری نیز کاملا توسط مشتری تعیین می‌شود.

 

تولید نایلون خیاری در تمام ابعاد و ضخامت ها

 

هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک خیاری وجود ندارد از همین رو می توانید با توجه به نیاز خود در ابعاد گوناگون این نوع پلاستیک بسته بندی را سفارش دهید همینطور با توجه به میزان وزنی که نایلون باید تحمل کند می توان از ضخامت های گوناگون استفاده کرد که اگر نمی دانید چه ضخامتی باید سفارش دهید اصلا لازم نیست نگران باشید زیرا ما با توجه به نیازتان بهترین نمونه را برایتان تولید خواهیم کرد.

 

تولید به صورت رولی و کیلویی

 

به دو نحو می توانید نایلون خیاری خود را سفارش دهید یکی به صورت رولی است که به وسیله پرفراژ از یکدیگر جدا می شوند و دیگری سفارش به صورت کیلویی است که دیگر نیازی به پرفراژ ندارد زیرا نایلون ها از یکدیگر جدا هستند .

• امکان تولید در انواع ابعاد و ضخامت ها و رنگ های مختلف به صورت سفارشی و مطابق با نیاز شما

 

• با امکان چاپ رنگی و هر نوع سفارشی سازی بر روی نایلون خیاری

 

• فروش به شکل عمده به دو صورت رولی و کیلویی

 

• تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

کاربردها و موارد مصرف پلاستیک خیاری

 

بسته بندی صیفی جات خشک یا تر مانند کدو، بادمجان، فلفل، کلم، ذرت، کرفس، لوبیا سبز و …

 

● بسته بندی میوه ها و سبزیجات در میادین تره بار

 

● بسته بندی حبوبات و خشکبار توسط عمده فروشی ها

 

● بسته بندی قند و شکر

 

● بسته بندی نان و غلات مانند برنج، جو، گندم، ذرت و …

 

● بسته بندی انواع آجیل مانند گردو، بادام، پسته، فندق و …

 

● نگهداری و جابجایی علوفه دام‌ ها توسط دامداران

 

● بسته بندی مواد غذایی در سوپر مارکت های بزرگ و هایپر مارکت ها

 

ویژگی‌های نایلون خیاری تولید شده توسط آریانایلون

 

● استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی در تولید نایلون

 

● مقاومت بالا در برابر وزن زیاد

 

● درخشندگی و شفافیت بالا

 

● قابلیت تولید در رنگ‌های دلخواه

 

● قابلیت تولید در حجم مورد سفارش مشتری

 

● فروش مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده و با بهترین قیمت

 

● قابلیت چاپ اختصاصی انواع طرح و لوگو بر روی نایلون های خیاری

 

● امکان پانچ با دستگاه بر روی نایلون

 

 

کشاورزان و صنوف مرتبط با میوه و سبزیجات برای اینکه میوه و محصولات غذایی شان داخل‌ پلاستیک خراب نشود، نیاز دارند که روزنه هایی جهت رد و بدل شدن هوا روی پلاستیک ایجاد کنند. بسیاری از اوقات این کار توسط افراد به صورت دستی انجام می‌شود؛ اما در صورتی که تعداد پلاستیک ها زیاد باشد، ایجاد پانچ و روزنه روی پلاستیک ها زمان بر و مشکل خواهد بود. در صورت سفارش مشتری، ایجاد پانج روی نایلون ها توسط مجموعه ما و به صورت اتوماتیک با دستگاه های پیشرفته انجام می‌گیرد.

 

● دوخت آب ‌بندی

 

دوخت پلاستیک های خیاری با دستگاه های مجهز به سیستم کنترل آب بندی انجام می‌شود؛ به همین دلیل این پلاستیک ها برای ذخیره مایعات نیز مناسب می‌باشند و مایعات از آنها نشت نمی‌کند.

 

● قابلیت انعطاف و کشش بالا بدون پاره شدن

 

همانطور که گفته شد این نوع پلاستیک ها دسته ندارند و برای بستن آنها نیاز است که سر پلاستیک را گره زده یا با چیزی بسته شود. برای گره زدن نیاز است که پس از ذخیره محصولات داخل پلاستیک، سر پلاستیک کشیده شود تا اندکی کش آمده و سپس گره زده شود. پس نیاز است که محصول انعطاف داشته باشد.

ضخامت و ابعاد کیسه خیاری و کیفیت دوخت آن به چه صورت می باشد ؟

 

ضخامت نایلون و استاندارد آن بسته به نوع نایلون (خیاری، گلخانه ای، شیرینگ و …) متفاوت است. استاندارد ضخامت نایلون خیاری از 30 میکرون تا 300 میکرون به صورت هر تک لایه می‌باشد، و مشتری بسته به نوع محصول و نیاز خود می‌تواند سفارش تولید بدهد؛ اما ضخامت معمول و رایجی که در بازار عرضه می‌شود، ضخامت تک لایه 60 میکرون است.

 

سایز کیسه خیاری نیز می‌تواند توسط مشتری و بر حسب نیاز او تولید شود و محدودیتی در تولید با ابعاد مختلف وجود ندارد. اما ابعاد نیز مانند ضخامت دارای سایزهای رایجی هستند که معمولا بیشترین استفاده را توسط مصرف کنندگان دارند.

 

ابعاد استاندارد نایلون خیاری را در قسمت زیر می‌توانید ببینید:

 

30 در 50 سانتی متر

 

35 در 50 سانتی متر

 

40 در 70 سانتی متر

 

40 در 80 سانتی متر

 

45 در 90 سانتی متر

 

50 در 100 سانتی متر

 

60 در 110 سانتی متر

 

70 در 120 سانتی متر

 

همانطور که گفته شد، هیچ محدودیتی در ضخامت و ابعاد مختلف در آریانایلون  وجود ندارد.

 

اگر برای تعیین سایز نایلون بر حسب نیازتان به مشاوره نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و دقیق ترین سفارش را داشته باشید

 

 

در این مقاله متوجه شدیم که نایلون خیاری چیست و چه کاربردهایی دارد. برای خرید نایلون‌های خیاری حتما توجه داشته باشید که این نایلون‌ها در ابعاد، ضخامت و کیفیت‌های متفاوتی موجود هستند و به دو صورت رول شده یا کیلویی عرضه می‌شوند. قیمت این نایلون‌ها نیز باتوجه به ابعاد، کیفیت و ضخامت آنها تعیین می‌شود. البته سفارش عمده این محصول تاثیر زیادی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید نایلون خیاری می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *