خریدبهترین انواع نایلون دسته موزی باقیمت عالی

نایلون دسته موزی یکی از انواع پلاستیک های فروشگاهی است که جهت سهولت در حمل و نقل و جابجایی کالای خریداری شده به مشتریان داده می شود.

این نوع نایلون به دلیل شکیل بودن، قابلیت چاپ پذیری بالا، و قیمت مناسب محبوبیت خاصی در بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات لوکس و باکیفیت دارد.

همان طور که گفته شد، نایلون دسته موزی از چاپ پذیری خوبی برخوردار بوده و می توان انواع طرح، تصاویر، لوگو و نوشته را روی آن حک کرد و از آن به عنوان یک پلاستیک تبلیغاتی شیک بهره برد. نمونه هایی از کاربرد این محصول را می توان در فروشگاه های عرضه کننده بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، خشکبار و تنقلات، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، داروخانه ها و… مشاهده کرد.

تولید کننده نایلون و نایلکس دسته موزی

آریانایلون قادر به تولید نایلون دسته موزی بدون محدودیت در حجم، ابعاد، ضخامت، رنگبندی و … می باشد از همین رو هر نوع سفارش سازی برای تولید یک محصول اختصاصی منحصر به فرد پذیرفته می شود.

کاست چیست و چه کاربردی دارد ؟

تولید به روش کاست دار باعث می شود نایلون دسته موزی بدون افزایش ابعاد حجم بیشتری را در خود جای دهد. انواع کاست نایلون عبارتند از :

• بدون کاست

• بغل کاست : در این نوع دو طرف کیسه دسته دار کاست تعبیه شده، البته در صورتی که ته کاست وجود داشته باشد بغل کاست هم قابل قبول می باشد.

 

• ته کاست : همانطور که از نام آن مشخص است برای این نوع در قسمت زیری پاکت کاست تعبیه می شود. در اکثر نایلون های دسته موزی از این نوع کاست استفاده می شود.

ویژگی های نایلون دسته موزی ( دسته تقویت)

 

• مقاومت و دوام

 

• حمل آسان

 

• زیبایی و چاپ قوی

 

• تبلیغات قوی

 

تفاوت نایلون دسته موزی و نایلون دسته تقویت

در ظاهر هیچ تفاوتی بین نایلون دسته موزی و دسته تقویت وجود ندارد. در نایلون دسته موزی به این دلیل که کل وزن بر روی قسمتی از داخل نایلون وارد می‌شود، اگر وزن کالای داخل آن زیاد باشد پاره می‌شود. اما در نایلون دسته تقویت با استفاده از قرار دادن یک لایه پلاستیک اضافه در ناحیه دسته، مقاومت و ظرفیت حمل بار را در آن افزایش داده‌اند و اصطلاحاً باعث تقویت آن شده‌اند.

 

تفاوتی که این دو نایلون دارند، بیشتر درکاربرد است که باعث می‌شود تولید کننده نایلون دسته موزی تنوع را رعایت کند. برای به کار بردن نایلون در بوتیک‌ها، داروخانه‌ها و سایر فروشگاه‌هایی که کالاهای سنگینی ندارند، می‌توان از نایلون دسته موزی استفاده کرد و نیازی به دسته تقویت نیست. اما برای مصرافی مثل وسایل یدکی یا سایر فروشندگانی که وسایل سنگین عرضه می‌کنند، بهتر است از نایلون دسته تقویت استفاده شود. توجه داشته باشید که اگر نایلون مناسب را برای فروشگاه خود انتخاب نکنید از طرفی ممکن است هزینه اضافه پرداخت کنید؛ و از طرف دیگر ممکن است نایلون کارایی مناسبی به شما عرضه نکند و منجر به ضعف بازاریابی شما شود.

 

 

در نایلون دسته موزی هرچه ضخامت افزایش یابد توان تحمل وزنی و فشاری نیز افزایش می یابد. در هر صورت این نایلون ها بیشتر جنبه تبلیغاتی و تزئینی داشته و غالبا برای حمل کالاهای سنگین مورد استفاده قرار نمی گیرند. افزودن کاست به کناره یا قسمت انتهایی این محصول نیز در همه سایزهای آن امکان پذیر بوده و می توان آن را به صورت ته کاست یا بغل کاست نیز تولید کرد.

 

قیمت عمده نایلون دسته موزی

 

قیمت نایلون دسته موزی به ابعاد، نوع چاپ، طرح مدنظر بستگی دارد، متقاضیان می توانند با دریافت مشاوره از مجموعه ما بر روی دسته موزی جهت افزایش تبلیغات و فروش محصولات خود، بهترین مدل ها رو به همراه لوگوی شرکت خود برای چاپ برروی کیسه دسته موزی سفارش دهند.

 

خرید نایلون دسته موزی بصورت ساده و چاپ دار

 

می توانید دسته موزی را در مدل ساده و چاپ دار ( با طرح های آماده و سفارشی)، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ازآریانایلون به صورت عمده خریداری نمایید. خرید دسته موزی یا دسته تقویت بهترین فرصت برای تبلیغات محصولات لوکس برای شما متقاضیان محترم می باشد. بهترین و باکیفیت ترین چاپ تبلیغات برند خود را بر روی نایلکس دسته موزی، به ما بسپارید.

 

ابعاد و سایزبندی نایلون دسته موزی

امکان تولید نایلون های دسته موزی در ابعاد و ضخامت های گوناگون وجود دارد اما معمولا در ابعاد ۳۰*۲۰ تا ۶۵*۵۵ با ضخامتی بین ۶ تا ۲۰ میکرون تولید می شود. قدرت تحمل وزن این نایلون ها معمولا بین ۳ تا ۵ کیلوگرم است، اما هرچه ضخامت افزایش یابد توان تحمل وزنی و فشاری نیز افزایش می یابد. در هر صورت این نایلون ها بیشتر جنبه تبلیغاتی و تزئینی داشته و غالبا برای حمل کالاهای سنگین مورد استفاده قرار نمی گیرند. افزودن کاست به کناره یا قسمت انتهایی این محصول نیز در همه سایزهای آن امکان پذیر بوده و می توان آن را به صورت ته کاست یا بغل کاست نیز تولید کرد.

 

ویژگی های نایلون دسته موزی چاپی

 

از ویژگی های نایلون دسته موزی چاپدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• مقاومت و استحکام: هرچند که این پلاستیک ها معمولا جهت حمل اقلام سنگین مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما توانایی تحمل وزن تا حداکثر پنج کیلوگرم را دارا می باشند.

 

• حمل آسان: دسته این محصول به نحوی طراحی شده است که به راحتی در دست جا گرفته و باعث سهولت در حمل و جابجایی آن شود.

 

• بسته بندی شکیل: نایلون دسته موزی به دلیل دارا بودن قابلیت چاپ و رنگ پذیری بسیار شکیل و زیبا بوده و برای افرادی که شیک بودن کالای بسته بندی شده برایشان مهم است مناسب می باشد.

• ابزار تبلیغاتی: در صورتی که تمایل به چاپ لوگو و نام اختصاصی برند خود بر روی این نوع پلاستیک ها داشته باشید می توانید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ارزان قیمت و جالب توجه بهره ببرید. با توجه به این که این نوع پلاستیک ها معمولا چندین بار دست به دست شده و توسط افراد مختلف استفاده می شوند، شانس شما برای دیده شدن چندین برابر خواهد شد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *