خریدولیست قیمت نایلون خیاری بابهترین قیمت

 

نایلون بسته بندی خیاری

قیمت نایلون خیاری بابهترین کیفیت نایلون خیاری به نایلون های بزرگ، ضخیم و بدون دسته ای گفته می شود که جهت بسته بندی میوه ها و صیفی جات در میوه فروشی ها و میدان های تره بار مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع نایلون در ابتدا با هدف بسته بندی خیار به منظور تر و تازه نگه داشتن آن تولید شد ولی بعدها به دلیل ویژگی های مثبتی که داشت به یکی از نایلون های پرمصرف و پر کاربرد در بازار تبدیل شد. امروزه علاوه بر بسته بندی خیار و سایر اقلام تره بار، این کیسه های نایلونی کاربردهای دیگری هم پیدا کرده اند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

 

ضخامت و ابعاد پلاستیک خیاری

 

پلاستیک خیاری در سایزهای مختلفی تولید می شود تا خریداران متناسب با نیاز خود سایز مورد دلخواه را سفارش دهند. ابعادی که به طور معمول برای این محصول در نظر گرفته می شود سایز ۹۰×۴۵ می باشد که در کیسه‌های ۲۵ کیلو‌گرمی جهت ارائه به بازار عرضه می گردد.

این نایلون ها از نظر ضخامت شبیه نایلون های گلخانه ای هستند و به راحتی پاره نمی شوند. در استفاده از نایلون های دیگر همیشه درگیر استرس پاره شدن آن هستیم ولی در این نوع محصول چنین نگرانی وجود ندارد و به راحتی می توان گفت که این نایلون ها را فقط با چاقو می توان پاره کرد. لازم به ذکر است که ضخامت و ابعاد این محصول قابل سفارشی سازی بوده و این کارخانه این آمادگی را دارد تا سفارش مشتریان خود را در هر سایز و ضخامتی تولید نماید.

 

قیمت پلاستیک خیاری

 

قیمت پلاستیک خیاری همانند دیگر محصولات پلاستیکی طبیعتا با در نظر گرفتن نرخ مواد اولیه نایلون و نایلکس تعیین می شود و افراد تولید کننده و صاحب نظر با اطلاعات از قیمت مواد و حیطه های مختلف آن، قیمت را به صورت روزانه اعلام می کنند.

قیمت این محصول با توجه به نرخ روز مواد اولیه، ضخامت، ابعاد و حجم سفارش مشتری متغیر است. تهیه کیسه خیاری در حجم های زیاد باعث می شود این محصول با قیمت پایین تری برای مشتریان محترم محاسبه شود که در این صورت هم به نفع خریدار و هم فروشنده می باشد. جهت اطلاع از قیمت نایلون خیاری کافیست با ما در تماس باشید.

 

 

ویژگی نایلون خیاری

 

دوخت تا نایلون‌های خیاری مانند نایلون شیرینگ روده ای است و همانند ساک دستی نایلونی برش می‌خورد و دو طرف پهلو تا و دوخت میخورد، با این تفاوت که دسته ندارند و اغلب بدون چاپ است. همچنین در دو حالت رولی و کیلویی به فروش می‌رسد که در نوع رولی دوخت ندارد و دو طرف باز است. در آن هیچ روزنه ای مشاهده نمی‌شود و در رنگ‌های مختلف قابل عرضه است. همچنین جنس با کیفیت این نایلون، شفاف است و درخشندگی دارد.

 

تولید و فروش پلاستیک خیاری در تمام ابعاد و ضخامت ها

 

یکی از مهم ترین موارد در تولید نایلون خیاری مقاومت بالای آن در برابر وزن های سنگین است. در آریانایلون یکی از برترین تولید کنندگان نایلون و نایلکس هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک خیاری وجود ندارد.

 

ما می توانیم با توجه به نیاز مشتری در ابعاد گوناگون این نوع پلاستیک بسته بندی را تولید کنیم. درباره ضخامت این نایلون ها باید گفت که این نایلون ها از نظر ضخامتی، چیزی شبیه نایلون گلخانه ای هستند.

 

ضخامت این نایلون ها به حدی هست که به راحتی پاره نمی شود و فقط با چاقو می توان آنها را پاره کرد. این نایلون ها را می توان جزء نایلون های کشاورزی نیز دانست.

 

 

مشخصات پلاستیک خیاری

 

نایلون های خیاری در سایز های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند.

 

اما پرمصرف ترین آن ها در ابعاد 45 در 90 سانتی متر تولید شده و قابلیت تحمل وزن تا حدود 25 کیلوگرم را در بر دارد.

 

ضخامت انواع نایلون های خیاری بسیار بالا و مشابه نایلون های گلخانه ای است.

 

پس می توان امیدوار بود این پلاستیک در اثر تحمل وزن پاره نشده و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

 

برای باز کردن و یا پاره کردن این دسته از نایلون ها لازم است از اشیا تیز همچون چاقو استفاده کنید.

 

لازم به ذکر است که متغیرهایی همچون ابعاد و ضخامت بنابر درخواست مشتری قابل تغییر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *