قیمت خرید سلفون + عکس

سلفون یک محصول پلاستیکی است که بر پایه پروپیلن ساخته می‌ شود.

این مواد به شکل مذاب از قالب دستگاه خارج شده و سپس به کمک آب سرد شکل می ‌گیرند.

سلفون ها از جمله محصولاتی می باشند که کارایی های بسیار زیادی در سطح خانگی و صنعتی دارند.

از مهم ترین کارکردهای سلفون این است که یک ابزار برای بسته بندی است.

سلفون بسته بندی دارای خاصیت کشسانی، ضخامت و همچنین شفافیت بسیار بالایی است و از جهات مختلف محافظ محصول می باشد.

سلفون انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها سلفون ضخیم است.

در ادامه با این نوع سلفون بیشتر اشنا خواهیم شد.

 

کاربرد سلفون ضخیم

 

سلفون ضخیم به واسطه ضخامت و مقاومت بالایی که دارد جهت بسته بندی برای مواردی که باید وزن های سنگینی را تحمل کنند استفاده می شود.

به عنوان مثال، بسته بندی مواد غذایی سنگین مانند  گونی های پلاستیکی بزرگ برنج، قند، شکر، خشکبار و حبوبات با استفاده از نمونه های سلفون ضخیم بسته بندی می شوند.

همچنین صنایعی مانند صنعت قطعات و لوازم یدکی اتومبیل به سلفون هایی ضخیم و مقاوم جهت بسته بندی محصولات سنگین وزن خود احتیاج دارند.

از دیگر کاربردهای سلفون ضخیم در صنعت می توان به بسته بندی لوازم صنعتی مثل پالت ها، بسته بندی لوازم صوتی و تصویری و… اشاره کرد.

سلفون ضخیم صنعتی در سایزها و انواع مختلف سه لایه و پنج لایه تولید می شود. این سلفون جهت بسته بندی و نگهداری پمپ های صنعتی تولید شده است.

 

 

سلفون ضخیم چاپ دار

 

همینطور نمونه دیگر سلفون ضخیم بسته بندی برای بسته بندی انواع مواد غذایی ، لوازم آرایش و … فروشگاه ها کاربرد دارد ، یکی از مثال هایی که می توان برای این نوع زد نایلون بسته بندی حبوبات در فروشگاه های مواد غذایی است که دارای چاپ های شیک و چشم گیری است .

 

تولید انواع سلفون

 

مجموعه آریانایلون تمام نیاز های شما در رابطه با سلفون و انواع پلاستیک را رفع خواهد کرد و می تواند نمونه مورده نظر شما را با بالاترین کیفیت ممکنه برای شما تولید کند ، کیفیت تولید و چاپ روی سلفون به صورت تضمینی ارئه می شود.

 

بسته بندی خشکبار

به علت وزن زیاد خشکبار از نمونه های سلفون ضخیم برای بسته بندی استفاده می شود ، حتما تا حالا به فروشگاه های خشکباری رفته اید که از نایلون های بزرگ برای قرار دادن خشکبار درونشان استفاده می شود این نمونه می تواند یکی از بهترین مثال ها برای سلفون ضخیم باشد.

 

• سلفون ضخیم برای روی میز

 

سلفون ضخیم برای روی میز، از محصولات با کیفیت یک بار مصرف می باشد که کاربرد و ویژگی های بسیار زیادی دارد.

سلفون رومیزی از ضخامت و جنس بسیار مناسب تشکیل شده اند و ضد گرما و حرارت هستند. این سلفون ها مقاوم در برابر حرارت، خش و کشیده شدن می باشند. این سلفون های ضخیم پلاستیکی نصب بسیار آسان دارند و نسبت به استحکام و کارایی که دارند بسیار ارزان می باشند. از این سلفون ها برای تمیز بودن میز رستوران ها، فست فود ها و اغذیه فروشی ها استفاده می شود و پس از هربار سرویس دهی به مشتریان، باشستشو مجددقابل استفاده است.

 

فروش سلفون رومیزی

 

سلفون های حرارتی رو میزی از جنس پلی پروپیلن (pp) می باشند و شفافیت و استحکام بسیار بالایی دارند. این سلفون های ضخیم رو میزی مقاوم در برابر حرارت، خش و کشیده شدن می باشند. کاربرد های این سلفون های حرارتی رو میزی عبارتند از : جهت مصارف آسان و راحت در رستوران ها، منازل و تالارها، کاربرد های آزمایشگاهی و صنعتی و…

سلفون لب چسب دار

 

سلفون لب چسب دار از پرکاربردترین در خانواده سلفون هاست که به دلیل داشتن ویژگی های یک بسته بندی مناسب و ایده آل از محبوبیت خاصی در میان صنایع مختلف برخوردار است. از سلفون لب چسب دار می توان به محافظت محصول در برابر گرد و غبار، رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی اشاره کرد. به علاوه به سبب شفافیت و براقیت سلفون لب چسب دار جلوه خاصی به محتویات درون خود داده و بر چشمگیری و جلب نظر مشتری می افزاید.

 

در واقع سلفون لب چسب دار نوعی بسته بندی بهداشتی و شکیل برای محصول فراهم کرده و نمایانگر حسن سلیقه تولیدکننده در انتخاب بسته بندی کالای خود می باشد. دارا بودن این خصوصیات سلفون لب چسب دار در کنار قیمت مناسب باعث شده تا این نوع سلفون سالیان سال به عنوان یک متریال پر استفاده در صنعت بسته بندی مورد توجه قرار گیرد.

 

سلفون لب چسب دار در انواع تمام شفاف، پشت صدفی و لبه صدفی تولید و روانه بازار می شود.

هرچند که معمولا از سلفون لب چسب دار برای بسته بندی کالاهای سنگین وزن استفاده نمی شود، اما در هر صورت باید از انعطاف و کشسانی مناسبی برخوردار بوده و به آسانی دچار ترک، سوراخ و پارگی نشود.

 

 

سلفون غذا

 

همانطور که اشاره کردیم هرجایی که نشانه‌ای از غذا و محصولات خوراکی باشد.

حتما سلفون هم مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین علت موارد مصرف گوناگونی در مکان‌های مختلف دارد.

نکته قابل توجه این است که سلفون علاوه بر کمک به ماندگاری بیشتر مواد غذایی با مقاومت در برابر عبور رطوبت و هوا, برای حفظ بهداشت آنها نیز استفاده می‌شود

به عنوان مثال در قنادی‌ها برای رعایت نکات بهداشتی بر روی سینی‌های شیرینی کاربرد دارد.

همچنین در بسیاری از سازمان‌ها و ادارات که وعده‌های غذایی به صورت آماده در اختیار کارمندان قرار می‌ دهند.

از سلفون به عنوان محافظ در بسته بندی آنها استفاده می‌شود.

در بسیاری از مکان‌ها هم مانند بوفه‌های مدارس و دانشگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و رستوران‌ها و… استفاده از سلفون اجتناب ناپذیر است.

به طور مثال در مهدکودک‌ها برای سلامت و بهداشت غذا سلفون مورد استفاده قرار می‌گیرد

همچنین در هیئت‌ها، کسب و کارهای خانگی نیز از سلفون استفاده می‌شود.

علاوه بر اینکه سلفون درآشپزخانه‌ها یک محصول پرطرفدار است در بسیاری از مکان های دیگر که به آنها اشاره کردیم این محصول استفاده می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

البته بسیاری از کسب و کارها با خرید سلفون تلاش می‌کنند تا برای محافظت از محصولات خود از آن استفاده کنند.

ضمناً علاوه بر موارد اشاره شده، استفاده از سلفون در منازل هم مرسوم است. به‌خصوص به‌منظور محافظت از غذاهایی که در یخچال نگهداری می‌شوند

 

سلفون ضخیم صنعتی

شرکتهای معتبری هستند که سلفون صنعتی را تولید و در بازار فروش آن را عرضه می کنند

از آنجایی که این سلفونهای صنعتی ضخیم، خوب و شفاف کاربردهای فراوانی دارند

به همین جهت از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

تولید کنندگان این محصولات صنعتی را با مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب تولید می کنند و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند.

از مهم ترین ویژگیهای سلفون صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یکی از خصوصیات بارز سلفون صنعتی در بازار ، مقدار و میزان شفافیت آن می باشد

همچنین از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر گرما بسیار با دوام می باشد.

از دیگر خصوصیات می توان به قیمت مقرون به صرفه بودن آن است.

سلفون و دارای دوخت پذیری بودن سلفون و همچنین استفاده آسان و راحت آن اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *