نایلون خیاری بابهترین کیفیت

قیمت نایلون طی پنجاه سال اخیر بسته بندی انواع محصولات در صنایع مختلف دستخوش تغییرات زیادی شده اند به گونه ای که امروزه انواع بسته های کاغذی و کارتنی جای خود را به نایلون و نایلکس ها داده اند.

 

انواع نایلون بسته بندی به واسطه استفاده از تکنولوژی مدرن در ساخت و تولید، شامل نمونه های پرکاربرد در صنایع کشاورزی، بسته بندی مواد غذایی، مبلمان و حتی پوشاک نیز می شود.

 

با توجه به قابلیت بازیافت با هزینه نسبتاً اندک، وزن بسیار سبک و شکل پذیری متنوع استفاده از نایلون ها در صنایع بسته بندی از نظر تنوع و هزینه مزایای برای تولیدکنندگان و خریداران به همراه دارد.

 

 

 

نایلون خیاری به دلیل دارا بودن جنسی ضخیم و مقاوم مخصوص میوه فروشی، تره بار جهت نگهداری و جابه جایی میوه ها تولید می شود البته در زمان قدیم این نوع پلاستیک برای بسته بندی خیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه برای بسته بندی انواع میوه و صیفی جات کاربرد داد و طبق آن ها این نوع نایلون در ابعاد متنوع عرضه می شود. این نایلون ها در مدل بزرگ، ضخیم، بدون دسته برای بسته بندی محصولات به صورت فله ای جهت تره تازه نگه داشتن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نایلون خیاری به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار پر طرفردار می باشد، راه های مختلفی برای بسته بندی محصولات به صورت فله ای از قدیم تا به امروزه وجود دارد که مرسوم ترین آن ها که هم برای محصولات مناسب است هم در زمینه ی تبلیغات و فروش کاربرد دارد استفاده از نایلکس چاپ شده می باشد. جهت سفارش چاپ بر نایلون مواردی اعم از (اسم شرکت، شماره تماس، نوع محصول، آدرس) به همراه طرح سفارشی با کارشناسان مجموعه ی آریانایلون تماس حاصل نمایید.

 

آگاهی از قیمت و ثبت سفارش نایلون خیاری

 

قابلیت چاپ پذیری این محصول مانند تمامی تولیدات آریا از تک رنگ تا تصویر موجود است. همگی این محصولات بنا به درخواست مشتری با برند و نام اختصاصی چاپ و تولید خواهند شد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و سفارش نایلون خیاری با همکاران ما در آریانایلون در ارتباط باشید. قیمت محصولات تولیدی به علت نوسانات قیمت مواد اولیه پتروشیمی و با توجه به ابعاد و اندازه آن متفاوت است.

 

وزن نایلون


 

وزن هر دانه نایلون به صورت مستقیم به ابعاد و ضخامت مورد نظر شما برای تولید بستگی دارد ، در صورت درخواست مشتری می توان با توجه به وزن مورد نیاز شما تولید انجام شود.

 

روش کاهش هزینه تولید

 

نایلون های خیاری اگر برای میوه و صیفی جات یا محصولات کشاورزی استفاده نشوند مشکلی نیست که با مواد اولیه درجه ۲ یا ۳ تولید شوند، از همین رو پینشهاد ما برای کاهش هزینه نهایی در صورت نیاز شما تولید با مواد اولیه ضایعاتی درجه ۲ یا ۳ است.

 

تولید با مواد اولیه ضایعاتی یا همان درجه ۲ و ۳ تاثیر چندانی در مقاومت و استحکام نایلون ندارد، اما باعث می شود نایلون کمی کدر تر شده و بوی نامطبوعی پیدا کند که با افزودنی وانیل قابل برطرف کردن است.

 

 

 

تولید نایلون خیاری به شکل کیلویی و رولی

 

نایلون‌های خیاری به شکل کیلویی و رولی با کیفیت یکسان تولید می شوند‌. تفاوتی که بین نایلون‌های رولی و کیلویی وجود دارد این است که از نظر کاربردی و نوع استفاده با هم فرق دارند. در نوع کیلویی برگه ها از هم جدا می باشند و به پرفراژ نیاز ندارند. اما در نوع رولی برگه ها را با پرفراژ از هم جدا می کنند.

 

قیمت نایلون خیاری به چه عواملی بستگی دارد؟‌

 

قیمت نایلون خیاری با عواملی مانند قیمت مواد اولیه نایلون و نایلکس، ابعاد، حجم سفارش و ضخامت نایلون بستگی دارد و تولید کنندگان با آگاهی از قیمت مواد اولیه قیمت روز نایلون خیاری را اعلام می کنند. در صورت خرید پلاستیک خیاری در حجم های بالا محاسبه قیمت آن ارزان تر خواهد شد. خرید عمده نایلون خیاری هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریدار می باشد

 

ابعاد استاندارد نایلون خیاری را در قسمت زیر می‌توانید ببینید:

 

30 در 50 سانتی متر

 

35 در 50 سانتی متر

 

40 در 70 سانتی متر

 

40 در 80 سانتی متر

 

45 در 90 سانتی متر

 

50 در 100 سانتی متر

 

60 در 110 سانتی متر

 

70 در 120 سانتی متر

 

همانطور که گفته شد، هیچ محدودیتی در ضخامت و ابعاد مختلف  وجود ندارد.

 

 

 

 

پاسخ به ۲ سوال درباره نایلون بسته بندی

 

۱: چرا نایلون بسته بندی  مناسب هستند؟

 

نایلون بسته بندی آریا با توجه به میزان ضخامت، درجه کیفی و قابلیت محافظت در برابر عوامل محیطی برای نوع خاصی از محصولات مناسب هستند.

 

۲: نایلون بسته بندی چند نوع دارد؟

نایلون بسته بندی امکان بکارگیری برای انواع محصولات ریز و درشت، مایع و جامد و پودری به راحتی امکان پذیر باشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *