قیمت نایلون فریزر بصورت عمده

کیسه فریزر یکی از پر استفاده ترین محصولات پلی اتیلنی به خصوص جهت مصارف خانگی است. همان طور که از نام آن پیداست، کاربرد اصلی این محصول بسته بندی مواد غذایی جهت نگهداری آن در یخچال و فریزر است.

این کار باعث حفظ تازگی مواد غذایی، افزایش مدت ماندگاری، و جلوگیری از نفوذ رطوبت و میکروب به داخل آن می شود. اما علاوه بر بسته بندی

بهداشتی مواد غذایی که کاربرد اصلی کیسه فریزر است، می‌توان از آن جهت نگهداری و حمل و نقل اشیا و قطعات خرده ریز هم استفاده کرد.

باما همراه باشید،تا در باره انواع کیسه فریزر؛ و نحوه خرید و قیمت عمده کیسه فریزر بررسی هایی داشته باشیم.

 

قیمت عمده کیسه فریزر

 

انواع نایلون فریزر

 

در سال های قبل نایلون فریزر فقط به صورت لفاف یا شیت عرضه می شد، ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی این کیسه ها در انواع مختلف برگه ای، چسبی (تقویمی)، جعبه ای و رولی تولید و به بازار عرضه می شوند:قیمت نایلون فریزر بصورت عمده

جعبه‌ ها کیسه فریزرها را تا کرده و روی هم به گونه‌ ای قرار داده ‌اند تا هنگام مصرف از شیار تعبیه شده روی سطح بالایی جعبه به راحتی بتوان کیسه ‌ها را به صورت برگ برگ بدون نیاز به استفاده از هر دو دست از جعبه خارج نمود.

نایلون فریزر رولی: از دیگر انواع کیسه فریزر می ‌توان به شکل رولی آن اشاره کرد.

در این مدل، برگه ها را که به دور یک بوبین مقوایی رول شده اند می توان به راحتی از محل پرفراژ انتهای آن ها جدا نمود. انواع کیسه فریزر رولی به دو صورت پلاستیکی و جعبه‌ ای بسته ‌بندی می ‌شوند.

عوامل تعیین کننده قیمت فروش عمده کیسه فریزر

 

• سایز کیسه فریزر

 

• تعداد در بسته کیسه فریزر

 

• کیفیت کیسه فریزر

 

• حجم خرید کیسه فریزر

خرید اینترنتی راحت‌ترین، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای خریدی آسان و با اطمینان خاطر است. شما می‌توانید از طریق همین سایت و براحتی خرید خود را با قیمت عمده مناسب انجام دهید.

 

تولید کیسه فریزر رولی پرفراژدار چه اهمیتی دارد؟

 

یکی از نکات مهم در تولید کیسه فریزرهای رولی این است که برای کاربرد آسان و جداسازی راحت این نوع نایلون آن را پرفراژدار می سازند. در هنگام استفاده از این محصول کیسه ها را به سادگی می توان از رول جدا کرد.

 

مقاومت نایلون فریزر چه میزان است؟‌

کیسه فریزر کاربردهای مختلفی دارد و با توجه به نوع کاربرد این محصول آن را در ضخامت‌های کم و زیاد در دو نوع نایلون و نایلکس تولید می کنند. مقاومت کیسه های نایلکسی بسیار زیاد است زیرا از آن ها برای حمل و جابه جایی مواد سنگین مانند میوه و سبزیجات استفاده می‌کنند. اما برای بسته‌بندی مواد غذایی مانند گوشت در فریزر کیسه‌های نایلونی با ضخامت کم مناسب‌تر هستند زیرا نیازی نیست که وزن سنگینی را برای حمل مواد تحمل کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *